viernes, 17 de octubre de 2014

Presentació JOSEP LLUIS (La Guineu )



 Em dic Josep Lluis; peró em podeu dir com volgueu. Estic a Trace perqué vaig tenir un accident laboral i vaig estar 28 dies en coma i ara m’estic recuperant.  Aquestes sortides que farem per Barcelona, ens ajudaran a coneixerla millor.  Jo vaig estar un grapat d’anys treballant d’electricista al carrer Sto. Domingo del Call , al centre de Barcelona. Allà, el que teniem, era imatges jüeves, d’aquí li vé el nom. Vaig neixer a la Maternitat, com els meus germans. Els meus pares no eren nascuts aquí, sinó fora de Barcelona. El meu pare, era nascut a La Puebla de Híjar (Teruel), i la meva mare, era nascuda a Madrid. Nosaltres vam neixer a Barcelona, perqué ells vivien aquí.
 Bé, vull dir-vos també, que m’han adjudicat el càrrec de guía cultural, o sigui que ens trobarem molt sovint. També voldría afegir que vull ser molt xerraire, o sigui que ja us podeu anar preparant.

Us presento el nostre equip de treball.

No hay comentarios:

Publicar un comentario